Realizujemy program polityki zdrowotnej w zakresie szczepień przeciwko meningokokom serogrupy B dla dzieci do lat 3 z województwa mazowieckiego.

Witaj w Strefie Pacjenta!

To miejsce stworzone specjalnie dla Ciebie, gdzie możesz łatwo znaleźć potrzebne dokumenty i druki dotyczące Twoich świadczeń i programów medycznych. Tutaj masz dostęp do wniosków i informacji, które pomogą Ci w związku z Twoim leczeniem i opieką zdrowotną. Dzięki temu otrzymujesz pełen dostęp do informacji i możesz łatwo korzystać z naszych programów profilaktycznych.

Pamiętaj, że Strefa Pacjenta jest dla Ciebie – jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, nie wahaj się skontaktować z naszym zespołem. Jesteśmy gotowi służyć Ci profesjonalną pomocą i odpowiedziami na Twoje potrzeby.

Sprawdź, jakie masz ryzyko zachorowania na choroby układu krążenia

Wystarczy, że odpowiesz na kilka krótkich pytań, następnie przyjdziesz na pobranie krwi, a my wyliczymy, jakie masz ryzyko zachorowania.

Jeżeli jesteś pomiędzy 35. a 65. rokiem życia, nie chorujesz na cukrzyce, ani choroby serca lub naczyń, ten program jest skierowany do Ciebie.

Choroby układu krążenia są główną przyczyną zgonów w naszym kraju. Wiele z nich przez długi czas  rozwija się bezobjawowo. Jednak gdy dadzą o sobie znać, najczęściej jest już za późno na ich całkowite wyleczenie.

Chcesz wziąć udział w badaniu? Powiedz o tym w rejestracji, lub w gabinecie lekarskim. Zapraszamy!


Aby zostać pacjentem naszej poradni POZ, musisz złożyć deklaracje wyboru lekarza, pielęgniarki, a w przypadku kobiet i noworodków – również deklarację wyboru położnej.

Możesz to zrobić na dwa sposoby:

  • online poprzez stronę pacjent.gov.pl
  • osobiście w rejestracji poradni.

Po weryfikacji twojego ubezpieczenia w systemie Ewuś, złożeniu podpisów na deklaracjach i wypełnieniu oświadczenia dot. przetwarzania danych osobowych (RODO), możesz korzystać z naszej opieki medycznej.

Jeżeli chorujesz na choroby przewlekłe warto, abyś dostarczył do poradni kopię zaświadczeń od specjalistów lub kopię dokumentacji medycznej z poprzedniej poradni POZ, w której byłeś zadeklarowany z okresu ostatnich dwóch lat.

W przypadku dzieci, rodzic powinien poprosić w poprzedniej placówce POZ o przesłanie do nas karty szczepień dziecka.

Nocna i świąteczna opieka zdrowotna to świadczenia w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej udzielane od poniedziałku do piątku w godzinach od 18.00 do 8.00 dnia następnego oraz całodobowo w dni ustawowo wolne od pracy.

W razie nagłego zachorowania lub nagłego pogorszenia stanu zdrowia pacjent może udać się po pomoc do dowolnego punktu nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej, niezależnie od tego, gdzie mieszka, i do którego lekarza/pielęgniarki podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) złożył swoją deklarację.

Dyżurujący lekarz udziela porad:

  • w warunkach ambulatoryjnych
  • w domu pacjenta (w przypadkach medycznie uzasadnionych)
  •  telefonicznie

Z pomocy lekarza i pielęgniarki w nocy, w dni wolne i w święta można skorzystać w razie:

  • nagłego zachorowania
  • nagłego pogorszenia stanu zdrowia, gdy nie ma objawów sugerujących bezpośrednie zagrożenie życia lub istotny uszczerbek zdrowia, a zastosowane środki domowe lub leki dostępne bez recepty nie przyniosły spodziewanej poprawy
  • gdy zachodzi obawa, że oczekiwanie na otwarcie przychodni może znacząco niekorzystnie wpłynąć na stan zdrowia

Zobacz wszystkie placówki NPL na Mazowszu

  1. Na wizytę do lekarza POZ pacjent ma prawo zapisać się w dni powszednie w godzinach pracy rejestracji :
    • poniedziałek, wtorek, środa 7.30-19.00
    • czwartek, piątek 7.30-18.00
  1. Pacjent może zarejestrować się na wizytę :
    • osobiście,
    • telefonicznie pod numerami 22 678 15 65, 22 678 15 75, 506 655 621,
    • przez osoby trzecie.
  2. Podczas rejestracji pacjent powinien otrzymać informację o dacie i godzinie wizyty na miejscu w Poradni lub o dacie i przedziale godzinowym teleporady.
  3. Kiedy bezpośrednia wizyta?
    • Na życzenie pacjenta lub jego opiekuna ustawowego,
    • Pacjent cierpi na przewlekłą chorobę i nastąpiło pogorszenie lub zmieniły się objawy,
    • Istnieje podejrzenie choroby nowotworowej,
    • Dziecko nie ma jeszcze 6 lat,
    • Pacjent ma pierwszą wizytę u lekarza, pielęgniarki lub położnej podstawowej opieki lekarskiej, których wskazał w deklaracji wyboru.
  4. Pacjenci zapisywani są wg kolejności zgłoszeń.
  5. Świadczenia udzielane są w możliwie najkrótszym
  6. W razie nagłego pogorszenia stanu zdrowia, pacjent przyjmowany jest w dniu zgłoszenia, zgodnie z harmonogramem pracy
  7. W schorzeniach przewlekłych, w przypadkach stanowiących kontynuację leczenia oraz w sytuacjach, gdy wizyta w poradni nie jest podyktowana koniecznością uzyskania pomocy medycznej (np. wynika z potrzeby powtórzenie leków), świadczenia udzielane są w terminie uzgodnionym z pacjentem.
  1. Niniejszy regulamin określa organizację przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków.
  2. Przedmiotem skargi może być w szczególności naruszenie praw pacjenta w zakresie udzielania świadczeń opieki zdrowotnej oraz zaniedbanie lub nienależyte wykonanie zadań przez pracowników, naruszenie praworządności lub słusznych interesów skarżących, a także przewlekłe załatwianie
  3. Skarga lub wniosek mogą być składane w imieniu własnym lub w imieniu innej osoby, jeżeli składający posiada należyte umocowanie do reprezentowania interesów osoby, której skarga lub wniosek dotyczy. Skargi i wnioski nie zawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez
  4. Skargi i wnioski muszą być wniesione formie pisemnej:
    • droga pocztową, kurierską na adres: Instytut Psychosomatyczny sp. z o.o. Poleczki 40A, 02-822 Warszawa
    • złożona osobiście w Rejestracji CM IPS, przy Korzona 111 w Warszawie
    • przesłane mailem na adres: ipskorzona@ips.pl
  5. Skargi i wnioski zostaną rozpatrzone bez zbędnej zwłoki nie później niż w ciągu 30 dni od dnia złożenia lub wpłynięcia wniosku lub

Formularz e-Recepta

Aby zamówić receptę należy wypełnić poniższy formularz.

Receptę można zamówić jedynie na leki stałe, przyjmowane w chorobach przewlekłych. Pacjent musi posiadać historię choroby, zapisaną w dokumentacji medycznej poradni.

Receptę można zrealizować w dowolnej aptece, na podstawie kodu otrzymanego smsem.

Pamiętaj, to lekarz ostatecznie decyduje, czy możesz kontynuować leczenie bez dodatkowych badań lub konsultacji.

Ogłoszenie

Szanowni Państwo,

Oddział Centrum Medyczne IPS Poradnie Specjalistyczne przy ul. Borzymowskiej 30 w Warszawie zakończyło swoją działalność. Osoby, które chciałyby uzyskać kopie swojej dokumentacji medycznej proszone są o kontakt telefoniczny pod numer 506 655 621 lub mailowy na adres: psychiatria@ips.pl. Ksero dokumentacji będzie można odebrać w w drugiej lokalizacji Centrum Medycznego IPS przy ul. Korzona 111.

Dyrekcja Centrum Medycznego IPS

Centrum Medyczne IPS
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.